מחיר קמין גז

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם עם הצעת מחיר אטרקטיבית!

מחיר קמין גז

מחיר קמין גז ובחירת דגם מתאים

בעת האחרונה, עקב עליית המודעות להיבטים של עיצוב הבית, הפכה רכישת קמין לחימום בימי החורף לתופעה גורפת. אמנם קמין העץ הינו הסוג הקלאסי והשכיח, אך אנשים הנרתעים מריח העץ, תחזוקת הקמין וניקיונו, נוטים להעדיף קניית קמין גז. מדובר במתקן פשוט להפעלה ובטוח לשימוש, המאפשר וויסות אוטומטי או ידני של הטמפרטורה בחדר, ומוצע למכירה במגוון רב של דגמים מעוצבים. על כן, בעת בחירת קמין גז חשוב לתת את הדעת על הדגם המתאים ביותר לצרכי ביתכם, ואשר עלויות קנייתו, התקנתו ואספקת הגז עבורו הינן משתלמות.

מחיר קמין גז

אחד השיקולים המשמעותיים ביותר המנחים רוכשי קמין גז הוא מחירו, כאשר בחישוב העלויות יש לשקלל את מחיר הקמין עצמו, וכן את עלות התקנתו ואספקת הגז לתנור. בכל אחד מתחומים אלו חשוב לבצע סקר שוק ולהשוות מחירים בין הספקים השונים:

  • מחירי קמינים – מחיר הקמין גז משתנה בהתאם לגודלו, לחומרי הגלם שממנו הוא מורכב, לעיצובו ולחברה המייצרת. המחיר נע בדרך כלל בין שבעת אלפים לשלושים וחמישה אלף שקלים, ובהשוואה לכך, מחיר קמין עץ נע בדרך כלל בין ארבעת אלפים לארבעה עשר אלף שקלים.
  • התקנה – עלות התקנת קמין גז מתחילה בממוצע ממחיר של 1500 ש"ח+מע"מ להתקנה בסיסית ומשתנה בהתאם למבנה הבית, מספר הקומות בו, אביזרים נוספים הנצרכים בהתקנה ועוד. יש לציין כי התקנת קמין מובנה כוללת הוספה של קירות גבס וכן אלמנטים עיצוביים שונים, המעלים את המחיר באופן ניכר.
  • אספקת גז – שיקול משמעותי נוסף הקשור בעלויות אספקת הגז הנחוצות לקמין. חשוב לדעת כי מחירי הגז משתנים בין החברות וניתן להתמקח על מחירו. כמו כן, ישנם הבדלים בעלויות בין בלוני גן לבין צובר. בנוסף, חברות קטנות ומקומיות, בדרך כלל עשויות להציע מחירים זולים יותר עבור האספקה.

בחירה נכונה של קמין גז

קמין גז הינו פריט גדול הבולט בחלל הבית. קיימים סוגים ודגמים רבים של קמינים המוצעים בשלל עיצובים, גדלים וחומרי בנייה, ומתוכם חשוב לרכוש דגם שישתלב בעיצוב הכללי כדוגמת קמין בסגנון כפרי, מודרני או קלאסי. את הקמין ניתן לקנות כיום במגוון חנויות, אולם עדיף לרכשו מבית עסק איכותי ומקצועי המתמחה בתחום, ואשר מלבד היצע רחב של קמינים יכול לספק גם ייעוץ והכוונה לרכישת הקמין הנכון עבורכם.

בעת קניית הקמין יש להתחשב בנתונים שונים כאשר לכל חלל ובית מתאימים סוגים וגדלים שונים של קמינים. לדוגמא: בחירת קמין קטן לחדר שמידותיו גדולות, לא יהיה אפקטיבי במידה הרצויה ולא יחמם כראוי, מה שיצריך שימוש בגופי חימום נוספים. מאידך, קמין גדול מדי אשר יוצב בחלל קטן, יחמם יתר על המידה ויגרום לבזבוז מיותר מבחינת עלויות השימוש, וכן הטמפרטורה לא תנעם ליושבי הבית. לבסוף, חשוב מאוד לבחור קמין בעל אישור של מכון התקנים, קמין עם ארובה כפולה או אטמוספרית בעלי תקן ישראלי לשיווק והתקנה.

דילוג לתוכן