תנור עצים – קמין פתיתי עץ

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם עם הצעת מחיר אטרקטיבית!

תנור עצים – קמין פתיתי עץ

הפתרון האולטימטיבי לעונה הקרה ולבית שישרור בו אוויר חמים ונעים יהיה תנור עצים שזה הקמין הקלאסי שאנו מכירים. בכל העולם, לרבות במדינות הקרות, עושים שימוש בקמין וגם אצלנו הקמין הפך לפריט אופנתי ושימושי מאוד בחודשי החורף הקרים, כי אין יותר רומנטי ומפנק מאשר קמין עץ כשבחוץ המעלות צונחות.

גם מבחינת עלויות מדובר באמצעי חסכוני ביחס לאמצעי חימום אחרים, כגון קמיני נפט, גז, עוד לפני שנגענו באמצעי חימום אחרים כגון רדיאטורים, מזגנים ומפזרי חום שצורכים כמויות גבוהות של חשמל, מייבשים את האוויר בכל חלל הבית. ברכישה של קמין אתם תחסכו הרבה כסף לטווח הארוך ותיהנו מאוויר נעים ומחמם כל חורף מחדש.

קמין גם בבית דירות                                                                                                       

בעבר היה נהוג לחשוב שקמין מתאים רק בבית פרטי שכן הוא מצריך ארובה וכו'. אך היום תוכלו ליהנות גם בבית דירות מאווירה אינטימית ורומנטית שאותו מכתיב הקמין עץ. לפני רכישה של קמין חשוב שתתכננו טוב ותבדקו איזה קמין מתאים לכם, הן מבחינת הגודל והסוג והן מבחינה תקציבית.

 

מה משפע על המחיר?                                                                                            

כשנרצה לאמוד על קמין עץ מחיר, חשוב להבין שזה תלוי בכמה גורמים שישפיעו על המחיר. תחילה, תנורים שיבואו ארצה, תנורים יצוקים בעלי תו תקן אירופאי מהמחמירים בעולם, התקנת הקמין תהייה אינדיבידואלית בכל בית, המחיר שלו יהיה בהתאם לגודלו ועיצובו, למיקום בו תבחרו להציב אותו, לגובה של הארובה לפיגומים ועוד. בחירה בקמין עץ תהייה הרבה יותר מאלטרנטיבה נוספת של אמצעי חימום חסכוני, מדובר בפריט דקורטיבי שמכתיב את כל הסגנון העיצובי של החלל שלכם. היום גם ניתן לווסת את החום בקמין מה שחוסך באנרגיה ושומר עדיין על החום המלטף והאחיד בכל חללי הבית.

מעוניינים בקמין עץ בסלון שיעניק לכם חורף חם ורומנטי במיוחד? אצלנו ב- אקלים בנגב תוכלו להתרשם ממבחר גדול של קמינים שישדרגו לכם את כל החורפים הבאים. צרו קשר בטלפון 08-6271587, ונשמח לסייע בנושא.

דילוג לתוכן