אח עצים בנוי

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם עם הצעת מחיר אטרקטיבית!

אח עצים בנוי

אח עצים בנוי – להגשים חלום

לאחרונה ניכרת עליה בביקוש עבור אח עצים בנוי בכל רחבי הארץ, ובעיקר באזורים קרירים כמו ירושלים, הרי הגליל, הנגב ורמת הגולן. זאת בזכות היותו אמצעי חימום בטוח ויעיל אף בטמפרטורות הקרובות או מתחת לאפס, וכן בשל האווירה הייחודית שהוא מעניק לבית. אם הינכם בונים בית חדש או משפצים את ביתכם הקיים, אח עצים בנוי יאפשר לכם להגשים חלום וליהנות מאווירה איכותית, נעימה ויוקרתית. את חלומכם תוכלו להגשים בעזרת קשת רחבה של חומרי חיפוי ואלמנטים עיצוביים, המתאימים במדויק לטעמכם ולסגנון הבית.

מה זה אח עצים בנוי

אח עצים בנוי הינו קמין אשר גוף החימום שלו מוסתר בתוך קיר במסגרת מיוחדת או בגומחה, וניתן למקמו במרכז או בפינת הקיר. חזית האח עשויה להיות גלויה, או חסומה באמצעות זכוכית מיוחדת חסינת אש המאפשרת לשלוט על עוצמת החימום. כמו כן, ניתן ליצור באח מספר חזיתות, למשל כאח הממוקם בפינת קיר או אח המפריד בין שני חדרים ומספק חזית נפרדת לכל חדר. את אח העצים הבנוי מחפים באבנים או בחומרי גלם אחרים, בהתאם לצרכי ורצונות בעליו.

אח עצים מובנה בהתאמה אישית

אח עצים בנוי ניתן להתאים באופן אישי על פי טעמכם ורצונכם, כדוגמת אח עם חזית החסומה באמצעות זכוכית חסינה שמעניקה לחלל מראה מודרני ועכשווי. כמו כן, ניתן לחפות קמין בנוי במספר רב של חומרי גלם, גוונים, עיטורים וסגנונות עיצוב בהתאם לצרכי ורצונות הלקוח. חיפויים אלו עשויים להיות מגבס, אבנים, לוחות מתכת, לבני שמוט, חיפויי קרמיקה או חיפוי שיש.

בניית והתקנת אח עץ בנוי

חשוב לציין כי מלאכת התקנת ובניית אח עצים בנוי כרוכה בהליך מורכב הדורש ידע טכני ומיומנות גבוהה, ונדרש כשבוע ימים על מנת להשלימה. לכן, במרבית המקרים היא מומלצת בעת בניית בית חדש או במהלך שיפוץ כללי של בית קיים. תהליך זה מתחיל בבחירת המיקום הנכון ביותר עבור הקמין בהתאם למבנה ולגודל החלל, וכן התאמתו לתוכניות הבנייה והשיפוץ של כלל הבית. לאחר מכן מתחילה הבנייה עצמה שכוללת הרכבת תא בעירה, בנייה והתקנה של ארובה, ובניית חיפוי לקמין מחומרים עמידים וחסינים מפני אש וחום גבוה. לצורך בניית הקמין יש לפנות אל איש מקצוע אמין ומנוסה, המסוגל לספק תוצאות מרהיבות ובטוחות בהתאם לחזון הלקוח.

רכישת אח עצים בנוי מאקלים בנגב

אקלים בנגב הינה חברה ותיקה המתמחה בשיווקם והתקנה של קמינים איכותיים בכלל, וקמיני עץ בנויים בפרט. החברה בונה ומתקינה קמינים ברמות הבטיחות והאיכות הגבוהות ביותר, מוכרת רק מוצרים מיובאים של חברות מובילות ומעניקה אחריות מלאה על כל מוצריה. בנוסף, ניתן לרכוש באקלים בנגב את כל האביזרים הנלווים שנדרשים לתחזוקת אח במרוצת השנים, לרבות צבעי תנור, צינורות ארובה וזכוכיות לדלתות הקמין.

דילוג לתוכן