קמיץ עץ בנוי

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם עם הצעת מחיר אטרקטיבית!

קמיץ עץ בנוי

להעלות את איכות החיים עם קמין עץ בנוי

בימי החורף הקרים אין דבר נפלא יותר מאשר קמין עץ בנוי המעניק אש אמיתית ומרצדת, עם חום נהדר ואווירה ייחודית ורגועה. קמין עץ בנוי, הידוע גם בכינוי אח, הינו אמצעי חימום קלאסי הנפוץ עוד משחר ההיסטוריה במדינות רבות ברחבי העולם. כיום ניתן ליהנות גם בישראל ניתן מקמינים אלו המוצעים בשלל עיצובים, סוגים ודגמים המתאימים לכול גודל וסגנון של בית. רכישת קמין מומלצת להיות מחברה איכותית וותיקה כדוגמת אקלים בנגב, המספקת ללקוחותיה גופי חימום של היצרניות המובילות בעולם.

מהו קמין עץ בנוי

קמין עץ בנוי הינו גוף חימום מקובע בעל ארובה הבנוי בתוך או בסמוך לקיר, אותו ניתן להתקין בכל חדר בבית כולל חדרי שינה וחדרי אירוח, אם כי לרוב נהוג למקמו בסלון. אפשר להתקין את הקמין אל תוך קירות המבנה או להעמידו בסמוך לקיר, ולצפותו בחיפוי כמו גבס או בלוקים המקבע אותו למקומו. כמו כן, ניתן להתקין את הקמין בפינת קיר או בין שני חדרים, וכך להעניק לו מספר חזיתות. החומרים המקיפים את הקמין הינם עמידים לחום ואינם ניזוקים או מתעוותים עקב הקרבה אליו, ועשויים מקשת רחבה של חומרי גלם כמו שיש, גבס, עץ, מתכת, אבנים טבעיות ולבנים. ליבו של הקמין מורכב מתא בעירה מבוקר העשוי לרוב מברזל יצוק שמכונה ליבה. תא זה מאפשר להפיק כמות גבוהה של חום הניתנת לשליטה ולבקרה. יש לציין כי קמין עץ בנוי יכול להיות פתוח לחלוטין או סגור עם דלת זכוכית מיוחדת, כשבכל מקרה לא ייכנסו לחלל החדר עשן או פיח בזכות מערכת יניקה משוכללת השואבת אותם אל הארובה.

סוגים שונים של קמיני עץ בנויים

בימינו קיים בארץ מבחר גדול של קמיני עץ בנויים המוצעים במגוון סגנונות, גדלים וצורות. דוגמא בולטת מהווה קמין בסגנון כפרי מאבנים טבעיות ומעוגלות עם קורת מדף מעץ בחלקו העליון, וכן קמין בסגנון קלאסי אירופאי העשוי מלבנים או מיציקת גבס אלגנטית. בנוסף, קיים קמין עץ בנוי בסגנון אולטרא מודרני הממוקם בתוך הקיר ונראה כמסך טלוויזיה עם תמונה אותנטית של אש מרצדת, הכולל חיפויים במגוון חומרים כמו עץ, אבן ומתכות שונות. יחד עם זאת, על מנת לזכות בגוף חימום יעיל שירשת אתכם נאמה לאורך שנים רבות, חשוב לבחור במוצר של חברה ידועה ומוכרת כמו קמין עץ גודין העומד בכל התקנים הבינלאומיים. החברה מספקת ליבות סגסוגת איכותיות מיציקת ברזל במגוון גדלים וסוגים, ודגמיה כוללים דלתות זכוכית קראמיות עמידות במיוחד, ליבות עם מפוחים, דלתות צדדיות, ליבות דו כיווניות ואפילו ליבות המשמשות להסקת מים חמים.

היתרונות של קמין עץ בנוי

קמין עץ בנוי הינו פריט ריהוט מעוצב המשדרג את חלל הבית ומוסיף לו נופח יוקרתי ונעים. כמו כן, מדובר בגוף חימום בטוח לשימוש בקרבת ילדים שאינו חם למגע בדפנותיו, ובנוסף לכך אינו פולט עשן או פיח אל תוך חלל הבית. מלבד זאת, הקמין חסכוני מבחינת עלויות השימוש, ואילו קמיני העץ החדישים מציעים מגוון אפשרויות פשוטות לשליטה ובקרה על עוצמתם.

דילוג לתוכן