ניקוי ארובות קמין

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם עם הצעת מחיר אטרקטיבית!

ניקוי ארובות קמין

הקמין מעניק לחלל כל כך הרבה סטייל וחמימות והוא אלמנט שישפיע על כל הסגנון העיצובי של החלל. היתרון של הקמין הוא שלצד כל היופי והנעימות שלו, הוא גם נחשב לגוף מחמם פרקטי מאוד. כל מי שחווה ישיבה לצד קמין מכיר את החום הקטיפתי שמפיץ הקמין לכל עבר. היום תוכלו למצוא מגוון קמינים במגוון דגמים ובעלי מנגנוני תפעול שונה. יחד עם זאת יש לדעת לשמור על הקמין כדי שיאריך ימים והתפוקה שלו תהייה גבוהה ובטיחותית. להלן כמה טיפים בנושא.

קמין עץ  

במידה ויש לכם קמין עץ חשוב שסוג העץ יהיה איכותי ביותר, עץ יבש, שדרגת הלחות לא תעלה מ- 20 אחוז. עץ לא איכותי עשוי להגביר את הפיח, מה שיכול לחבל בקמין עצמו. עוד מומלץ למלא את הקמין כל פעם בכמויות קטנות של עץ ולהימנע מכמות גדולה.

הארובה   

הארובה היא לב ליבו של הקמין. ניקוי ארובת קמין תבטיח תפוקה טובה ואריכות ימים. מומלץ לנקות אותה פעם בשנה לפחות, לרבות לפני שימוש.

מגירת אפר                                                                                                                            

בזמן השימוש בקמין תקפידו על פעולת הריקון של המגרה שבה טמון האפר, מה שימנע הצטברות אפר שעלול לגרום לסתימה. כמו כן קיימות טבליות לניקוי פיח, אשר מונעות הצטברות פיח בקמין.

גם אתם מחזיקים קמין וזקוקים לשרות ניקוי ארובה מקצועי? צרו קשר עם – אקלים בנגב בטלפון 08-6271587 ואנחנו נשמח לסייע לכם בכל טיפול בקמין שלכם.

 

דילוג לתוכן